fredag 5 juni 2009

1,5 dag kvar

Nu har jag bara 1,5 arbetsdagar kvar här, det känns konstigt men skönt.

Idag blir det tidig hemgång, är genomförkyld och sitter mest och gör ingenting utan väntar på frågor om det är något som inte fungerar som det ska för Å som ska ta över efter mig.

Känns helskumt att sitta och rensa alla roliga mail som jag inte hunnit med (och mailbomba nära och kära) utan att behöva ha dåligt samvete, mitt enda arbete idag är ju faktiskt bara att vara här och svara på eventuella frågor för att säkerställa att det mesta fungerar på måndag som är min sista arbetsdag.

Nu längtar jag till klockan blir 14, då ska jag åka hem och hämta min gosekille, sen ska han nog få leka med en polare så att jag får krypa ner under täcket och bara kurera mig tills pappan kommer hem med tre tjejer (blev en extra den här helgen)!!!

1 kommentar:

Marielle sa...

Jotack. Här loggar man in på sin mail och har 26 olästa och alla är ifrån dig...!