tisdag 2 juni 2009

Grattis D


Till din nya tjänst! Jag är sån att om mina medarbetare lyckas så ser jag det som att jag lyckats, nu har en av mina gamla medarbetare fått en tjänst som Teamledare, det känns så jättekul! Ropade rakt ut av mina glädje för hennes skull när jag fick veta! Kanske är det samma känsla som föräldrar känner när deras barn lyckas, stolt och glad! Att det dessutom är en person som likställde mig med kompis, chef och morsa beroende på situation kanske förstärker känslan, det är ju en person som jag bryr mig om! Lycka till med den nya tjänsten, du kommer att bli en bra Teamledare! Extra roligt är det att tre av mina nu går vidare inom företaget när jag går vidare till ett nytt jobb, allt ordnar sig och de som vill och satsar lyckas trots lågkonjuktur!

1 kommentar:

Des sa...

ÅHHHH VA GLAD JAG BLIR !!!!
TacK för allt ditt stöd!
Du är bäst!