lördag 5 april 2008

Lördagar är fantastiska

speciellt när solen skiner, man får sova så länge man vill och inte längre har en jobbmobil eller kommer åt sina mail hemifrån! Helt ledig för en gångs skull!

Ligger kvar i sängen till klockan 11, sonen ligger och tittar på barnprogram och vi vuxna sussar.

Sen blev det lite bråttom: Ska ju iväg på kalas hos min guddotter tillika systerdotter som fyller 22! Vad köper man till en 22-åring??? Hittade i alla fall en DVD-box med Travolta och en annan film som jag tror att hon borde gilla.

Kommer dit i tid, vi är dessutom först vi som alltid brukar vara sist!

Kaffe och god tårta blir det, mumsigt värre och så här fin tårta hade hon shoppat:


Enda smolket i glädjebägaren var ett samtal på MIN PRIVATA MOBIL:
- Hej, om vi vill gå hem tidigare, vem ska vi fråga då?

Självklart godkände jag ledigheterna för två av tre, solen sken och det var vår. Men nu har jag blockerat så att det inte ringer på min mobil om någon försöker från jobbet *hehe*

Inga kommentarer: