fredag 7 augusti 2009

68,2

Så blev det -0,1 på den här veckan, inte bra men jag överlever.

Hade gubben med mig i bilen idag också, det är riktigt trevligt med sällis ända till Slussen. Hans motorcykel har gått sönder så han väntar just nu på den svindyra reservdelen som han behöver, fram tills dess får vi lösa uppgiften bäst vi kan.

Idag ska P:s morfar hämta honom på fritte, det är första gången någon av oss barn bett honom om det och jag räknar med att han grejjar det galant. Behöver väl inte säga att P är kanonglad, han trivs så bra hos sin morfar! Ikväll kommer de stora barnen också så jag hoppas att vi kan få hjälp med hämtningen även nästa vecka tills dess att motorcykeln är fixad.

Jag har mycket att göra på jobbet så jag har ju svårt att gå hem tidigare, gör jag det lär jag få sitta hemma och jobba och det är ju inte optimalt då det blir många avbrott av barnen, men det är ju en lösning trots allt.

Nu ska jag jobba, är ensam idag så det blir att sitta fint på rumpan fram till lunch klockan 12, eller också får jag be någon från de andra avdelningarna att ta telefonen om jag måste resa på mig.

CYA

Inga kommentarer: