tisdag 4 augusti 2009

68,6

Igår blev det ingen vägning, eller vägning blev det men den var tråkig och jag förträngde (omedvetet) vad vågen visade. Idag är det ju helt OK, 68,6 bör bli 68,4 till imorgon om jag sköter mig.

I säng tillräckligt tidigt så att jag inte hinner bli trötthungrig och äta något på kvällen så ska det gå! Tanken är att jag ska ner längre till på fredag än förra fredagen, då gör det ju inte så mycket om jag går upp lite över helgen vilket jag alltid verkar göra.

P's första dag på fritte gick över förväntan, jag lämnade honom igår hos en fröken jag aldrig sett tidigare och barn som är för mig helt främmande. Senare hade tvillingarna och E också kommit så det han hade haft bra med kompisar att leka med. Matsalen hade varit stängd så ingen fick någon frukost, vilken tur att han alltid äter hemma!

Idag var det badkläder med, jag fick lämna honom utanför skolgården så gick han in till fritte själv, min lilla kille håller på att bli stor!

Funkar bra med min nya resväg, det tar precis en timme från fritte tills dess att jag är uppe på jobbet, det är helt OK känns det som även om det självklart blir mycket tid som går åt bara i resor till och från jobbet.

Nu ska jag jobba lite, har en massa strul som ligger kvar sedan igår som jag inte kunde lösa då.

Inga kommentarer: