lördag 1 augusti 2009

68,4

Stadigt och ingen förändring sedan igår, trots supermegagod jordgubbstårta hos farsan som fyllde år, tog 2 bitar så det är otroligt att det inte är ett plus!

Inser att ikväll måste jag gå ner till farsan, det tar typ 20-30 minuter för ikväll blir det smörgåstårta och jag vill inte ha plus på vågen mer än nödvändigt den här helgen!

Späckis är avplastad, avtvättad (mycket färg var det löst idag!) och insmord, sen gosad med av en mammakatt som blev så glad när jag tog fram burkmaten... Hmmm, undrar om späckhuggaren verkligen uppskattade det kelet när den knappt hunnit bilda sårskorpor som försvar.

Nu gör det i alla fall inte ont längre, inser att på benet är stor skillnad mot armen: man rör typ alla muskler och senor i benet vad man än gör, det gör att det stramar och gör ont så fort jag rörde mig igår! Min stora kärlek körde till och med till och från min pappa för att han tyckte mitt ben skulle få vila!!!

Idag är det mycket, nu handla, sedan storkok och förhoppningsvis besök av medlet (hon skulle tigga skjuts av sin nya pojkvän!), packning av ett gäng matlådor om allt går som det ska och klockan 17 är det smörgåstårta hos farsan. Lunch måste intas innan också... Dags att sätta fart på mig och lillkillen, han känns inte direkt motiverad längre!

1 kommentar:

Marielle sa...

Sorry darling att jag inte hörde av mig. Blev en rätt hektisk helg och jag var aldrig i Haninge. Får smita förbi när jag är hemma från Arboga igen.