onsdag 12 augusti 2009

Upp i taket


Det här är min sons nya grej, att klättra upp i taket via dörrkarmarna! Tyvärr går min våg åt samma håll, visar fortfarande på över 69 och jag är konstant hungrig! Är kass på att dricka på dagarna, hinner inte vilket är en dålig ursäkt. Ätit helfel i flera dagar har jag också gjort vilket säkert är den största förklaringen. 
Igår när det var dags för barnen att lägga sig så gick larmet i grannens hus, de var inte hemma och sist det larmet gick var det på riktigt! Förra gången gick jag ut och såg tjuvarna springa ut på baksidan, den här gången var jag också på väg ut men jag hade inga byxor på mig! Slängde på M en mobil och slängde ut honom, satte på mig byxor och sprang ut efter. Letade upp larmnumret på huset, gick till baksidan och öppnade deras stora grind för att ha en flyktväg. Den här gången såg allt dock orört ut, gick runt en bit ifrån för att inte råka förstöra eventuella spår. Men det var inget som tur var, men det kom grannar från minst 4 hus totalt vilket känns jättebra: Grannarna bryr sig och reagerar! Nu ska jag till jobbet, hoppas få ordning på det jag satt med hela kvällen, jag hatar när jag inte kan få systemen att göra som jag till så nu ska ska jag lyckas!

Inga kommentarer: