onsdag 5 augusti 2009

Det går åt fel håll

68,8 var inte riktigt vad jag hade velat ha på vågen i morse, men så blev det! Surt som fan, analysen blev: Jag har haft lite för mycket på jobbet och inte hunnit med att dricka tillräckligt med vatten. Detta ska åtgärdas idag, jag har redan hällt upp ett glas och målsättningen är att få i mig minst 3 glas under dagen samt ett på lunchen, bara att kämpa för jag vet att jag kan göra det.

Idag flyttar lillpaddan, vår lilla sköldpaddsfärgade kattunge. Sen har vi bara Sessan och Tiger kvar, måste lägga ut annons på Tiger i helgen, han är så dj...a fin så egentligen hade jag velat behålla honom, men med tanke på all allergi hemma så nöjer vi oss med Sessan som ska få vara ute så fort vi tagit bort stygnet efter kastreringen. Dags att boka tid till det också, tror att Mats får ombesörja detta, han är så bra på även såna saker ;-)

Nu är det dags att jobba, ringa några kunder, kolla lite ordrar, se om jag kan hitta på ett bra sätt att få ut statistik som jag vill ha, äta frukosten och framförallt: Dricka mitt vatten!

Inga kommentarer: