söndag 24 maj 2009

Bilder från Aqua Fantasy utanför Kusadasi

Här kommer då äntligen lite bilder från min vecka i Turkiet med delar av mitt team. Till Kusadasi med Nazar bar det av, måste säga att hotellet och omgivningen var en stor överraskning! Rent och snyggt överallt, jag hatar sandstränder men älskade den här, sanden var mjuk och len och när vi var på Powerwalk på mornarna så krattade de hela stranden för hand! En gubbe vid vattenbrynet och en annan gick fram och tillbaka vid solstolarna!

Kan också nämna att vi redan bokat nästa års familjesemester till samma hotell, men då är barnen och gubben med så då lär vi tillbringa mer tid på vattenlandet än vad jag gjorde den här gången (det är ju fritt inträde när man bor på Aqua Fantasy!)!


Hotellrummet, insåg att vårt hotellrum mer var som en lägenhet förutom att det inte fanns några kokmöjligheter.

Ena poolen såg ut så här, vi tillbringade inte så mycket tid här utan höll oss mest vid stranden.

Hotellområdet ovanifrån från dolbusen, det är stort även fast jag inte fick med allt!


Så här fint var det på stranden, långgrunt och endast en dag var det fullt på solstolarna! Bra med stora poolområden så att solstolarna räcker!


Det var så kul att leka precis vid vattenrbynet, och var man inte snabb nog med kameran så försvann "konstverken".


I vattnet skimrade det som av guld, dessutom var det varmare i havet än i poolerna!


Guldglitter behövde inte användas efter en dag på stranden, då glittrade man för fullt ändå!


Det fanns en bar på stranden, All Inclusive, och basttaket skyddade lite när det kom en regnskur. Dock skyddade den bara för duggregn och inte det skyfallet som kom lite senare.

2 kommentarer:

Des sa...

Va kul att du läser min blogg!
Ännu roligare att man äntlige hittade din blogg :D Dags att uppdatera den nu dock har ju tråkigt o vill läsa!!!!
Det du håller tummarna till är.... Ähhh haha skickar ett mail istället :p

Jenny sa...

Hejsan.
Får jag fråg när ni flög från Turkiet med nazar och när ni när ni checkade ut från rummet??