lördag 23 maj 2009

Powerwalk i Turkiet


Sista varvet av tre blev det paus halvvägs och ut på piren för att kolla fiskarna. Å gick 6 km (3 varv runt hotellområdet) alla dagar, jag missade första dagen eftersom min sambo för veckan tyckte att jag behövde sova, och ställde in sista dagen då vi skulle in till "stan" och shoppa.

Trots det gick jag ner ett halvt kg på det här veckan med all inclusive! Har ätit gott, endast gått morgonpromenad (snabbt och 6 km i och för sig), suttit/legat på stranden och varit i "stan" och shoppat lite, inget som man går ner i vikt av... "Om du alltid gör som du alltid har gjort så får du samma resultat som du alltid fått", älskar det ordspråket och jag har drukit en massa vatten och promenerat så det lilla kanske gjorde den stora skillnaden!
Här är klockan antagligen runt 8:30 turkisk tid, d.v.s. 7:30 svensk tid och helt vindstilla, spana in flaggorna och fundera på hur skönt det var!

Inga kommentarer: