söndag 24 maj 2009

Jag har valt fel yrke!

Helt otroligt, jag skulle satsat på att bli politiker och rest till Bryssel för det är otroligt lönsamt! Jag älskar ju att resa och ordbajseri är jag också ganska duktig på, så jag förstår inte att jag inte valde politik som inriktning! Ja just det, jag är ju inte så förtjust i politik, är ju inte speciellt politisk korrekt och skulle nog ledas ihjäl...

Fint av Jens Holm att skänka bort alla extrapengar han tjänar, kan det vara så att det är valår nästa år?!?! Gesten är fin i alla fall, hoppas att han väljer något som är politiskt korrekt och kanske kan han få fler att skänka bort lite pengar!

Vad jag tycker om helheten: Jag tycker att det suger! Självklart ska man ha betalt för det jobb man gör, men att sitta och plocka ut pengar för utlägg man inte har utan att behöva visa ett kvitto är inte OK!

Inga kommentarer: