fredag 29 maj 2009

Grönan ikväll

Så härligt, teamet vann pengar så ikväll bär det av till Gröna Lund och 5-kamp! Det roligaste är att hela teamet följer med förrutom en person, vilken utmaning och vilken kamp det lär bli på fem-kampen!

Hur ska vi komma överrens om vilka grenar vi ska tävla i... Det blir kanske den största utmaningen att få 12 viljor att enas.

Hammerfall spelar ikväll, jättekul, det är min käre makes favoriter och han är inte ett dugg avundsjuk (nu ljuger jag), men eftersom han fyllde år igår och inte fick någon present så ska jag köpa en t-shirt till honom. Hoppas att han tar det rätt och inte tycker att jag strör salt i såren.

Nä, dags att jobba lite, har påbörjat nedräkningen på det här jobbet och jag har 6 arbetsdagar kvar när den här dagen är slut, och det är ju bara 1,5 timme kvar! TJOHO, sen blir det nya utmaningar, nytt att lära sig och nya människor att lära känna, men först självklart lite semester för det behöver jag!

Inga kommentarer: