tisdag 28 juli 2009

Fel håll

Det blev god middag igår: Lasanjett! Det är så fruktansvärt gott så jag åt två små extraportioner, misstänker att det är därför vågen stod på 69,2 när jag vaknade imorse.

Idag ska jag ut och äta lunch och sen ska jag ta en öl efter jobbet med en gammal kompis som jag inte träffat på över 10 år!!! Antagligen blir det något att äta också så imorgon förväntar jag mig inga under på vågen, men det kommer ju en ny dag imorgon och då ska ordningen vara återställd igen!


Nu är det dags att jobba, försov mig imorse, eller rättare sagt snoozade för länge... Snooz är ett elände, men även om jag ställer klockan tidigare så snoozar jag för länge så egentligen borde jag strunta i snooz och bara gå upp, men jag fungerar inte så.

Stressade som en gnu, men hann till jobbet i god tid och har till och med hunnit äta frukost. Frukost är min nya grej, yoghurt och müsli när jag kommer till jobbet måste ju vara jättebra!

CYA

Inga kommentarer: