söndag 26 juli 2009

Hmm vad hände?

Vaknade 7:30, då hade ena kattungen antagligen legat och sovit brevid mig en stund eftersom jag vaknade av att det var något mjukt och ludet vid mitt ansikte... Så gosig, men självklart lyfte jag ner henne.

Vägde... 68,7!!! Helt otroligt, pizza och hamburgare igår så det är nog bara tillfälligt och jag räknar med en uppgång imorgon. Det jag avstod från igår var att äta på kvällen, men det är ju så svårt att låta bli när magen kurrar!

Gick in och skulle väcka lillman, somnade brevid honom och vaknade inte förrän vid 9 då han väckte mig!!! Osäkert om han vaknat alls när jag försökte väcka honom, insåg bara att min "vända-tillbaka-dygnet-kupp" misslyckades totalt!

Men från ikväll är det hopp i säng och sova klockan 22 för mig (drömma kan man ju alltid) eller absolut senast 23 och inget ätandes på kvällarna! Jag inbillar mig att mina mornar kommer att bli lättare, jag blir lättare och jag hamnar efter med allt jag behöver göra här hemma... Moment 22 helt enkelt, men om jag är uppe till 23 och inte fastnar vid datorn kan det ju gå. Värt ett försök.

Inga kommentarer: