onsdag 29 juli 2009

Tjoho!

Hade en underbar kväll igår med en jobbarkompis som jag inte träffat på 10 år, satt på M/S Gerda och drack ett par öl och åt en Ceasarsallad som var helt fantastiskt god! Efter en kopp kaffe började vi röra oss hemmåt, det blev en promenad från Norrmälarstrand till Gullmarsplan som tog drygt en timme! När vi kom till Skanstull trodde jag att jag skulle dö, men jag vägrar verka klen så jag bet ihop och klarade sista biten till Gullmars och bussen hem.

Så många minnen avkunnades och vi uppdaterade varandra på vad vi har gjort och vad vi vet om gemensamma vänner, helt klart en fantastisk kväll där till och med solen sken tills den gick och la sig.

Var självklart megatrött imorse, men jag får sova ikväll så det gör inget.

Vågen och jag är kompisar igen, om det var promenaden, Ceasarsalladen (åt inte krutongerna) eller inget nattätande vet jag inte men 68,6 stod den på och det är jag helnöjd med! Men såna siffror brukar inte hålla i sig, men jag ska f*n inte äta något inatt utan lägga mig tidigt istället så håller det förhoppningsvis i sig ytterligare en dag!

Nu är det jobb som gäller, den här veckan skulle vara lugn men jag har haft att göra konstant hela tiden och inte hunnit med det tankearbetet och uppföljning som jag skulle göra, men det är bara onsdag så jag lever på hoppet!

Inga kommentarer: