fredag 31 juli 2009

Idag händer det

Idag är det äntligen dags för mig att göra min tatuering, det känns så bra! Det mest spännande är att se vad Johnny har gjort åt mig, han fick en bild som han skulle göra om lite grann och spegelvända innan den hamnar på min vad, eftersom jag litar på honom så tyckte jag inte att jag behövde se något korrektur, oj vad spännande!

Vågen stod på 68,4 idag, +0,1 kan jag överleva med tanke på att jag inte gick något igår, men lite förbryllande är min relation med vågen. Men kroppen är som den är, de säger att man inte ska väga sig varje dag men det gör jag ändå och då får jag räkna med lite upp och lite ner. Nya tag, hyfsat nyttig lunch blir det idag: Spaghetti och köttfärssås som jag har gjort själv, då blir det mycket grönsaker, inte så mycket fett och alltså mer nyttig än när min man varit i farten med pastasåser i köttfärssåsen.

Dags att jobba!

Inga kommentarer: