tisdag 20 maj 2008

Infartsparkeringar är fantastiska

Idag ska jag iväg på kurs, en facklig kurs där jag ska få lära mig vad jag ska göra som företrädare... Jag har ju bara varit företrädare i snart ett år så jag tyckte det var dags att ta reda på vad det innebär!

För att slippa åka hem och hämta bilen så testade jag en infartsparkering, det kändes kanon! 10 kronor så får jag parkera ett dygn, såg bara en ruta med glassplitter och hoppas att det var en dyr bil som någon länsade nattetid!

Så när jag bestämmer mig för att åka från jobbet så tar jag bussen i en kvart så har jag min pärla stående och väntandes på mig för vidarefärd ut till Värmdö! Hoppas på fint väder för det verkar som ett kanonmysigt ställe att tillbringa ett par dygn på!

Självklart hoppas jag att kursen är bra och att det är trevliga kursdeltagare med, men miljön är otroligt viktig för själen!

Inga kommentarer: