söndag 25 maj 2008

Varför blir det så här?

Igår blev det fest, min käre man fyller ju 40 snart och det ska ju firas.

Det var kanontrevligt men rätt som det var så inser jag att jag är skitfull och en stund senare kommer det självklart upp! Tycker inte att jag drack speciellt mycket, funderar på om jag är så djävla slutkörd i skallen att jag inte tål alkohol längre.

Vet inte vad det är, skittråkigt i alla fall eftersom jag har sån ångest idag om gubben är besviken, jag är ju besviken på mig själv. Jag hoppas också att jag inte sa något dumt, vet att jag svamlade en del till en av tjejerna, vet inte vad jag försökte säga eller vad jag sa, men svammel blev det och till vilken nytta???

Såg på ringlistan i telefonen att jag har väskringt till en massa människor på A och en stackare på P, kanonkul om någon svarade... NÄ, nästa gång ska jag nog ta det piano och håll mig till alkoholfritt!

Inga kommentarer: