fredag 2 maj 2008

Långledig - nu ska jag göra det igen!

börja mitt nya liv!

Så nu sitter jag här och berättar om det för alla som vill läsa, oavsett om någon läser det eller inte så är det ändå ett löfte som vem som helst kan få tag i, och det var väl själva den om det inte ska fungera!

Jag ska gå ner i vikt, tänka på vad jag äter och röra på mig minst en timme om dan minst tre dagar i veckan! Helst ska jag röra på mig ordentligt varje dag, men man ska inte sätta upp orimliga mål!

Lördagar ska vara min "tjoho-dag" när allt är tillåtet i lagoma mängder förståss! Då kan det bli vin, popcorn, kanske lite godis!

Men om det är after work på fredagen så flyttar jag helt enkelt lördag till fredag och det är också helt OK.

Idag är det fredag, ingen After work eftersom jag inte ska jobba än på ett par dagar, så idag ska jag börja med en promenad medan mina ögonstenar ligger kvar i sängen!

Inga kommentarer: