fredag 3 april 2009

Hej då!

Nu har min gamla kollega gjort sin sista vardagarbetsdag här, det känns jättetrist och redan tomt. Konstigt att vissa människor gör såna avtryck på kort tid, hon var ju faktiskt bara tillbaka på heltid i tre månader innan hon nu går vidare till nya utmaningar.

Kommer att sakna henne på arbetet men tur i oturen så har jag hennes mobilnummer och vet var hennes brevlåda bor så det betyder att hon kommer inte komma undan!

Singstar är hon en hejjare på, dock klår jag henne när vi sätter i ABBA-skivan så det är bara att planera in en sån kväll (utan att nämna att ABBA är aktuell!).


Dags att börja plocka undan lite här, det är vår i luften och jag har en hel helg framför mig utan jobb och faktiskt inte så många måsten förrutom ett par maskiner tvätt.

Funderar på om min trötthet och snorighet beror på att pollen dräller in över Stockholm, kan vara så och då vet jag att det går över bara jag börjar medicinera. Undrar om man ska börja tidigt med antihistaminerna för att få full verkan, då är det nog hög tid att bege sig till Apoteket och bunkra upp till mig, maken och sonen för säkerhetsskull!


LYCKA TILL ANNA! Det kommer att bli skitbra för dig och jag lovar att inte kasta dig överbord när vi åker ut med båten i sommar!!! Glöm inte ta med LillF:s flytväst från Norrland!

Inga kommentarer: