torsdag 9 april 2009

Påskfirande

Så har jag firat påsk med familjen, började med att barnen (hade lånat en sexåring extra över natten) fick frukost och sen fick varsitt påskägg med glaskulor i, det var poppis. Sen fick min sexåring sin påskpresent som var en skottkärra så att han ska kunna hjälpa till ute i trädgården, den var uppskattad men står oanvänd här inne med tanke på att det regnat nästan hela dagen.

Min mamma kom med påskpresent till P också, ett par hjul som man fäster på skorna, han grejjade dem inte riktigt så det var tur att jag hade ytterligare en påskpresent som innehöll skydd till honom! Han har bara testat inomhus så jag hoppas att han lär sig innan de sopar gatan här utanför och han ska ut och testa!

Varit nere hos min pappa och ätit alldeles för mycket god påskmat, fick till och med dricka ett par glas vin eftersom min lillasyster körde!

När jag kom hem upptäckte jag att klockan 12 hade jag missat ett viktigt samtal, djävla skit!!! Får ringa upp på tisdag och hoppas att det inte är försent, ibland är det verkligen skit med långhelger!!! Håll tummarna för att den där Henrik som ringt fortfarande är intresserad på tisdag, annars var det nog inte meningen.

Nu är det dags att sussa, jag ska ju trots allt jobba imorgon, och på lördag och på söndag, alla tre dagarna då det ska vara fint väder :-p

1 kommentar:

Monica sa...

Jag kan vara ute i solen lite extra och tänka på dig då! :-P