söndag 5 april 2009

Var är solen???

Bästa planen: Gå och lägg dig tidigt så att du kommer upp tidigt och hinner njuta av solen innan födelsedagskalaset... Yeee vad bra det gick, Per väckte mig strax före 8, nu har jag gett honom frukost, petat i mig en macka och en kopp kaffe men var håller solen hus!!! *morrar*

Gubben luktar som lite bakis, har inte en aning om när han kom hem igår för då sov jag och var i en helt annan värld. Han är säkert jätteglad över att solen inte är framme, då kan jag ju inte vinkla persiennerna så att de lyser honom i de stängda ögonen *ler elakt*, det skulle jag ju aldrig göra ändå men tänka tanken får man göra!

Det är faktiskt konstigt, min gubbe nu har haft sån tur för jag har blivit mycket snällare än vad jag var tidigare i livet. Förrut skulle jag inte ha bangat en sekund att köra upp min respektive oavsett bakisgrad, idag låter jag honom sova i alla fall till kanske halv 10. Undrar om det är för att min gubbe är så otroligt snäll själv som gör att jag blir likadan?! Känns bra i alla fall så jag fortsätter vara snäll, jag kan ju ta ut mina elakheter på jobbet för några där har ju inte upptäckt att innerst inne så döljer sig en jättesnäll U.

Inga kommentarer: