söndag 12 april 2009

Jag har tråkigt!

Sitter på jobbet, solen skiner ute och jag har typ absolut inget att göra!

Har gått runt och plockat lite på platserna, gjort scheman för kommande veckor, svarat lite i telefon och nu vill jag bara gå hem!!! Eller sätta mig ute i solen om ett par timmar när det blivit lite varmare.

Skönt att det här är sista arbetsdagen innan två dagar ledigt, den ledigheten ser jag fram emot. Jag har lyckats övertala lillfisen att vi ska gå igenom hans gamla leksaker som varit bortplockade i snart ett år och försöka sälja dessa. Pengarna ska gå till ett åkband på Gröna Lund, det är perfekt att han lär sig att man måste sälja något för att få något nytt eftersom han har så mycket leksaker! Detta ska ske på måndagen, på tisdagen är det biobesök med hans bästa kompis som står på agendan, har t.o.m. erbjudit kompisens mamma att kompisen ska sova hos oss för att underlätta tisdagmorgonen för henne. Hennes minsting ska skolas in på dagis och mellantösen har öroninflammation igen den stackarn.

Så vi får se om vi helt enkelt byter ut två tjejer mot en kille natten måndag till tisdag.

Nu ska jag hämta kaffe, det är gott och då kan jag passa på att plocka fram lite i köket så att hon som jobbar imorgon också får lite långtråkigt *ler elakt*

Inga kommentarer: