fredag 14 mars 2008

Ganska kul tyckte jag

men det tyckte nog inte veganen som höll på att äta upp en mus i chipspåsen. Av detta kan man endast dra två slutsatser: Det är dags att börja äta kött och inte vara så kräsen alternativt så är det dags att sluta äta chips, det är garanterat onyttigt!

Aha, vilket märke det var, jo det ska ha varit Nacho chips av märket ICA. Jag äter inte Nachochips, jag bor inte i Partille och handlar därmed inte heller på ICA Maxi där så jag är inte orolig.
Familjen har blivit erbjudna psykologhjälp, pengar och blommor, nu har de ändå gått till Aftonbladet och fick säkert 5000:- för storyn därifrån. Det tycker jag suger! Får man kompensation och företaget visar ånger så springer man inte till pressen och gråter för en sudd pengar!

Så här såg den visst ut, bilden är fotograferad av "Privat"

Inga kommentarer: