tisdag 11 mars 2008

Människa igen

Fy bövelen att man kan bli helt utslgen från ingenstans! Lillen var magsjuk natten till torsdag men resten av familjen klarade sig och vi var väldigt tacksamma för det. I söndags kväll kände jag mig risig och somnade ovaggad vid 21-tiden, eftersom jag inte kände mig helt kry så fick jag ha en hink brevid sängen. Sov en timme i taget för att vakna och känna efter om jag var tvungen att använda hinken, vilket jag slapp hela natten!

På måndagen var jag ledig eftersom jag ska jobba i helgen, men jag var helt däckad och sov hela dagen förrutom när jag lämnade och hämtade lillen och försökte få i mig lite vätska och ett par mackor. Insåg efter ett par timmar med frossa och svettningar att jag nog har feber och det förklarar ju en del.

Nu är det tisdag och jag är uppe och kände mig som människa en hel timme, nu ska jag åka och lämna lillen på dagis och sen lägga mig och sova någon timme eftersom kroppen tydligen inte var lika pigg som jag ville och trodde!

Inga kommentarer: