söndag 2 mars 2008

Oj oj oj

Takterna sitter kvar och jag klarade en helnatt på byn! Började på första festen, mycket champagne blev det och sen en massa god mat! Lite persiskt och lite svenskt och allt var jättegott! Sen blev det paketöppning och en massa minglande innan det var dags för mig att bege mig till nästa party.

Fick skjuts och fick även med mig sällskap av en av tjejerna, kände ju nästan ingen av de som var på fest nummer två till skillnad från första stället där jag kände nästan alla. Men nu var man ju stärkt med en massa vin och dessutom tar jag för givet att mina vänner har trevliga vänner!

En massa SingStar och vin blev det tills det kändes som att det började bli för mycket och all energi bara tog slut. Försökte ringa min kompis kompis som kör taxi som antagligen skulle kunnat köra mig hem, men han svarade inte vilket är ganska naturligt vid klockan 4 en lördagsnatt på löningshelgen...

Men min mamma svarade, hon hade inte druckit något vin och klädde på sig och kom och hämtade mig och ett par av mina vänner. Tänk vad många pengar man kan spara på att ha en snäll mamma, och oj vad jag kommer att få betala tillbaka förr eller senare, jag är osäker på om jag hinner med återbetalningen eftersom hon ställt upp så otroligt många gånger. Svårast är nog att visa hur tacksam man är, men jag ska fundera ut något bra någon gång!

Inga kommentarer: